Отож, нам знадобиться:
Для роботи над сценою:
Autodesk 3DS MAX 2011
З додатками:
Exelevel GrowFX (необов'язково) - для моделювання реалістичних дерев
Itoo software Forest Pro (альтернатива - multiscatter) - для масової "висадки" обєктів
3 скрипти і додатки від CG-Source: Floor Generator, Multitexture та Unique Material ID
SnowFlow Pro (необов'язково) - для вкривання об'єктів реалістичною сніговою шапкою
Cebas PSD-Manager - для початку професійної пост-обробки
Скрипти і додатки від VG, особливо - PolygonMap
Скрипти до 3DS MAX 2011:
AntiSifa - для лікування ушкоджених сцен
Random Select - для виділення об'єктів випадковим чином
Stone Placement Tools - для моделювання кам'яних поверхонь
Додаток - рендерер:
Chaosgroup V-Ray 2.20.03
Adobe Photoshop CS3-5
З додатками:
Red Giant Magic Bullet PhotoLooks
Додатками від Nik Software
Red Giant Knoll Light Factory
DOF Pro від Richard Rosenman
Для роботи також може знадобитися якийсь редактор векторної графіки, наприклад:
Adobe Illustrator CS5-6 або
CorelDraw X5-6
Додаткові програми:
CLO Marvelous Designer 2 - для симуляції тканин
CrazyBump - для роботи з текстурами
ShaderMap Pro - для роботи з текстурами
Hugin від Matthew Petroff -для роботи з текстурами
IES Viewer - для перегляду IES файлів
Headus UVLayout - для формування розгорток складних об'єктів, або
Polygonal Design Unfold3D - для формування розгорток складних об'єктів
HDR Shop для створення карт освітлення
і, хто вже зовсім монстр, може спробувати ZBrush чи MudBox, сам я до них ще не доріс
Для конвертування файлів у різні формати, можете подивитися на
OKINO Polytrans та NuGraph
В своїй праці, для "чистки" моделей з ArchiCAD я використовую також LightWave Modeler, хоча, кажуть, що якщо переганяти через IFC формат в Revit а тоді через FBX формат в MAX, все одразу чисто і швидко, не пробував....
Цей список є одночасно переліком тих програм, що їх, так виглядає, найчастіше зараз використовують візуалізатори у своїй праці. Подаю Вам лише ті програми, до яких сам принаймні доторкнувся. Безперечно, їх є більше, є й інші, можливо, - кращі, то вже самі шукайте.
Для роботи над сценою:
Autodesk 3DS MAX 2011
З додатками:
Exelevel GrowFX (необов'язково) - для моделювання реалістичних дерев
Itoo software Forest Pro (альтернатива - multiscatter) - для масової "висадки" обєктів
3 скрипти і додатки від CG-Source: Floor Generator, Multitexture та Unique Material ID
SnowFlow Pro (необов'язково) - для вкривання об'єктів реалістичною сніговою шапкою
Cebas PSD-Manager - для початку професійної пост-обробки
Скрипти і додатки від VG, особливо - PolygonMap
Скрипти до 3DS MAX 2011:
AntiSifa - для лікування ушкоджених сцен
Random Select - для виділення об'єктів випадковим чином
Stone Placement Tools - для моделювання кам'яних поверхонь
Додаток - рендерер:
Chaosgroup V-Ray 2.20.03
Adobe Photoshop CS3-5
З додатками:
Red Giant Magic Bullet PhotoLooks
Додатками від Nik Software
Red Giant Knoll Light Factory
DOF Pro від Richard Rosenman
Для роботи також може знадобитися якийсь редактор векторної графіки, наприклад:
Adobe Illustrator CS5-6 або
CorelDraw X5-6
Додаткові програми:
CLO Marvelous Designer 2 - для симуляції тканин
CrazyBump - для роботи з текстурами
ShaderMap Pro - для роботи з текстурами
Hugin від Matthew Petroff -для роботи з текстурами
IES Viewer - для перегляду IES файлів
Headus UVLayout - для формування розгорток складних об'єктів, або
Polygonal Design Unfold3D - для формування розгорток складних об'єктів
HDR Shop для створення карт освітлення
і, хто вже зовсім монстр, може спробувати ZBrush чи MudBox, сам я до них ще не доріс
Для конвертування файлів у різні формати, можете подивитися на
OKINO Polytrans та NuGraph
В своїй праці, для "чистки" моделей з ArchiCAD я використовую також LightWave Modeler, хоча, кажуть, що якщо переганяти через IFC формат в Revit а тоді через FBX формат в MAX, все одразу чисто і швидко, не пробував....
Цей список є одночасно переліком тих програм, що їх, так виглядає, найчастіше зараз використовують візуалізатори у своїй праці. Подаю Вам лише ті програми, до яких сам принаймні доторкнувся. Безперечно, їх є більше, є й інші, можливо, - кращі, то вже самі шукайте.
Можна якиїсь лінк на ""чистки" моделей з ArchiCAD я використовую також LightWave Modeler"
ОтветитьУдалить